Правила, якими вихователь
керується у своїй роботі в ДНЗ:
Ø Створюйте
позитивне оточення, живіть на позитиві, частіше посміхайтесь;
Ø У
будь-якому випадку вселяйте упевненість в людину. Прагніть бачити в ній хороше;
Ø Будьте
терплячі, не дратуйтесь, будьте толерантні. Пам’ятайте: кожний співробітник має
свій рівень відповідальності і компетентності ( не переходьте межі).
Ø Сприймайте
людей такими, якими вони є, а не такими, якими б ви хотіли їх бачити.
Ø Ставтесь
до інших так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас.
Ø Кожна
людина геніальна, але на своєму рівні. Пам’ятайте про це. Не нашкодьте!
Ø Ніколи
не втрачайте віру в себе , у свою справу!
Ø Планування
організованого виду діяльності - заняття.
Ø Переглядайте
свої нотатки, щоб нічого не забути і не пропустити.
Ø Особливу
увагу звертайте на індивідуальні особливості дитини.
Ø Використовуйте
дидактичний матеріал.
Ø Будьте
гнучкими, якщо необхідно змінити свій план ( готові до всього - іде дощ, хтось
захворів…)
Ø Майте
«Торбинку - цікавинку» з цікавими видами роботи .
Не забувайте про :
Ø Ранковий
прийом, вимір емоційної «температури» дітей.
Ø Після
робочого дня аналіз: що вдалося, а що – ні, щоб спланувати наступний робочий
день.
Ø Принципи
планування роботи з дітьми протягом дня
Ø Вік
дітей.
Ø Ступінь
розвитку.
Ø Доступна
діяльність (неважка, нелегка), момент цікавості.
Ø Попередній
досвід.
Ø Здібності.
Ø Пізнання
нового (яке дитина опанує сама).
Ø Індивідуальна
діяль
Ø Виявити
кращі здібності дитини.
Ø Враховувати
індивідуальні особливості дітей, знати те, що в дитини краще виходить ; не
принижувати гідності дитини.
Ø Залишайте
місце вибору в будь-якому виді діяльності.
Ø Не
застосовуйте приклад вихователя , бо діти так не зможуть.
Ø Враховуйте,
з якою групою ви будете працювати, та доцільність будь-якого виду діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар