«У гості до дідуся
Панаса»
автор Скряга Н.О.
Мета:
узагальнити
знання дітей про дарунки осені: овочі, фрукти, гриби;
Математика:
вправляти в
умінні називати пору року, осінні місяці, дні тижня;
закріпити
знання дітей про склад чисел 3 – 6 з двох найменших;
закріпити
вміння дітей розв’язувати приклади та порівнювати числа між собою в межах 6;
Розвиток мовлення:
вправляти
дітей у називанні слів – антонімів;
спонукати
дітей відповідати на запитання повними реченнями, вступати в діалог з
вихователем;
домагатися
чіткої вимови сонорних [р, л];
Грамота:
вправляти в
умінні робити звуковий аналіз слів;
закріпити
знання дітей про речення; про правила написання речень: велика літера на
початку речення, крапка – наприкінці, слова пишуться окремо одне від одного;
вправляти в
умінні моделювати речення (будувати схеми речень на карточках);
Підготовка руки до письма:
навчати правильно тримати олівець;
вправляти в
умінні підпорядковувати рухи руки, очей контролю самосвідомості;
сформовувати
просторові уявлення (ліворуч, праворуч, вгору, вниз);
вправляти в
умінні проводити безвідривні лінії олівцем на папері;
розвивати
дрібні м’язи пальців;
Розвивати:
довільну увагу дітей, зорову й слухову пам'ять,
уміння діяти за інструкцією;
вміння орієнтуватися
у просторі, вести діалог з вихователем; виховувати вміння домовлятися один з
одним під час гри; бажання вживати здорову, корисну їжу
логічне
мислення, увагу, вміння контролювати свої дії та інших;
Виховувати:
пізнавальний
інтерес до предметного довкілля; доброзичливість, вміння працювати.
Матеріал: картки із
зображенням овочів, фруктів, грибів: індивідуальні картки: «Розв’яжи приклади»,
«Порівняй», «Звуковий аналіз слів», графічний диктант, прості олівці, палички
Кюізенера.
Немає коментарів:
Дописати коментар