Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

11.12.16

 «У гості до дідуся Панаса»
автор Скряга Н.О.
Мета:
*    узагальнити знання дітей про дарунки осені: овочі, фрукти, гриби;
Математика:
*    вправляти в умінні називати пору року, осінні місяці, дні тижня;
*    закріпити знання дітей про склад чисел 3 – 6 з двох найменших;
*    закріпити вміння дітей розв’язувати приклади та порівнювати числа між собою в межах 6;
Розвиток мовлення:
*    вправляти дітей у називанні слів – антонімів;
*    спонукати дітей відповідати на запитання повними реченнями, вступати в діалог з вихователем;
*    домагатися чіткої вимови сонорних [р, л];
Грамота:
*    вправляти в умінні робити звуковий аналіз слів;
*    закріпити знання дітей про речення; про правила написання речень: велика літера на початку речення, крапка – наприкінці, слова пишуться окремо одне від одного;
*    вправляти в умінні моделювати речення (будувати схеми речень на карточках);
Підготовка руки до письма:
*    навчати правильно тримати олівець;
*    вправляти в умінні підпорядковувати рухи руки, очей контролю самосвідомості;
*    сформовувати просторові уявлення (ліворуч, праворуч, вгору, вниз);
*    вправляти в умінні проводити безвідривні лінії олівцем на папері;
*    розвивати дрібні м’язи пальців;
Розвивати:
*    довільну увагу дітей, зорову й слухову пам'ять, уміння діяти за інструкцією;
*    вміння орієнтуватися у просторі, вести діалог з вихователем; виховувати вміння домовлятися один з одним під час гри; бажання вживати здорову, корисну їжу
*    логічне мислення, увагу, вміння контролювати свої дії та інших;
Виховувати:
*    пізнавальний інтерес до предметного довкілля; доброзичливість, вміння працювати.
Матеріал: картки із зображенням овочів, фруктів, грибів: індивідуальні картки: «Розв’яжи приклади», «Порівняй», «Звуковий аналіз слів», графічний диктант, прості олівці, палички Кюізенера.





Немає коментарів:

Дописати коментар