Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

13.1.17

Сценарій розваги для дітей середнього та старшого дошкільного віку «Зимові забави зі Сніговиком»

Мета: зміцнення здоров'я дітей, удосконалення фізичних якостей.
Завдання:
- збагачувати і вдосконалювати руховий досвід дітей;
- розвивати спритність, координацію рухів, увагу;
- виховувати командний дух, інтерес до ігор - забав на свіжому повітрі.
Матеріал: 2 обруча, набивні м'ячики білого кольору - альтернатива пограти в сніжки, 2-е штучні ялинки, пластмасові сніжинки, корзина, 2 великих гумові м'ячі, - альтернатива сніжному кому, зефір за кількістю учасників.

                                                                Хід розваги:

/діти разом з вихователем виходять до спортивної зали . В музичному залі їх зустрічає Сніговик(інст..фізкультури)/
 

Сніговик:
Привіт, хлопці й дівчата. Ви мене впізнали? (так) Хто я? (сніговик)

Сніговик:
Настала зима. Випало багато снігу. Можна пограти і повеселитися. Ви готові до зимових забав? (так)
Сніговик:
Але спочатку я хочу, перевірити, наскільки ви уважні і як багато знаєте про зиму
проводиться мовленнєва гра "Вірші - добавлянки"
З неба тихо, як у сні,
\І летять пушинки -
 
Білі ... (
сніжинки).
На дорогу, на лужок
Тихо падає ... (
сніжок).
Немов у білий пуховик
Вбрався ... (
сніговик).
Сніговик: Молодці. А тепер настав час перевірити, які ви спритні та швидкі. Треба розділитися на 2 команди «Зайчики» та  «Білочки»
/вихователь допомагає дітям розділитися на команди дівчаток і хлопчиків, обирають назву команди.\
Сніговик:
Снігу випало багато
Все навколо замело!

Зараз перевіримо, чи вмієте ви переносити сніжки (діти переноять сніжки  на тенісних ракетках)
Сніговик:
Ну, що багато сніжків наносили? (так)

Тоді будемо ми в сніжки грати,
Влучно в ціль влучти!
Гра  «Попади в ціль»
/діти з різних команд по одному підходять до межі і метають сніжок в кошик Сніговику/
Сніговик:
Продовжуємо наші зимові забави! Відгадайте,  загадку
Покружляла  зірочка 
В повітрі трошки,
 
Сіла і розтанула
 
На моїй долоньці.

               (сніжинка)
Сніговик:
Правильно, Це сніжинка.
Красиві, пухнасті
Сніжинки біленьки
Такі чистенькі
Такі пухкенькі!

Дивіться, скільки сніжинок
/сніговик розкидає пластмасові сніжинки/
гра  «Хто швидше прикрасить ялинку сніжинками»
Сніговик:
/за сигналом Сніговика біжать по одній людині з команди, піднімають сніжинку, підбігають до ялинки і прикрашають її, повертаються до своєї команди, стає останнім у колону. Завдання полягає в тому, хто швидше прикрасить ялинку. Для кожної команди своя ялинка /
Сніговик:
Молодці.А давайте заведемо хоровод біля ялинки та потанцюємо                                                  (Звучить пісня «Танцюємо як білочки малі» молодша група , старша та середня « Сніжками граємо охоче») Сніговик:                                                                                                                               Гарно танцювали молодці, а тепер давайте ще пограємо                                                /проводиться рухлива гра «Снігова карусель».  За сигналом Сніговика: «Сніжинки закружляли в повітрі. Спочатку повільно, потім швидше, ще швидше». Сніжинки починають рухатися по колу спочатку повільно, потім прискорюючи темп. В кінці гри Сніговик говорить: «Вітер стих. Сніжинки тихо лягли на землю». Діти по цьому сигналу зупиняються, сідають навпочіпки, відновлюють дихання/
Сніговик:
Справжню снігову карусель влаштували! Молодці!
Ачи ви знаєте пісеньки зимові ? ану заспівайте (пісня  «У міста і села йде зима весела»)
Сніговик:  Давайте потренуємося ліпити сніговика. / у кожної команди сніжний ком у вигляді гумового м'яча. Сніжний ком в учасників, які стоять у колоні першими. За сигналом Сніговика діти починають перекочувати сніжний ком. Команда, яка виконує завдання першої, виграє/
Сніговик:
Молодці. Вправно впоралися із завданням!
Наші зимові забави підходять до кінця.

А мені пора з вами попрощатися. Не можу вас проводити в групу, боюся розтанути. До побачення, а в мене є ще смачний подарунок для вас їстівні сніжинки-зефіринки.  

Немає коментарів:

Дописати коментар