Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

4.03.17

Пам'ятка для вихователів щодо організації роботи дітей
з конструктором LЕСО

       У груповій кімнаті створіть відповідне розвивальне середовище:
-          розмістіть зручний дитячий стіл, за яким можуть вільно працювати шестеро дітей ( робоче місце площею приблизно 60x50 см);
-          передбачте місце для розміщення коробок з конструктором LЕСО;
-          підберіть набори коробок, лотків, кошиків різних розмірів для деталей кон­структора;
-          підберіть різноманітні іграшки та дрібні предмети для реалізації змісту занять;
-          виготуйте дидактичні ігри та матеріали відповідно до тематики занять з LЕСО- конструювання.
     Готуючись до заняття, уважно розкладіть у коробки (лотки, кошики) певну кіль­кість деталей, необхідних для створення запланованих LЕСО-моделей, підготуйте добірку ілюстрацій, карток-схем, тематичних карток, зразків моделей тощо.
•        Не давайте дітям усі деталі набору, окрім занять з творчого конструювання, оскіль­ки діти можуть витратити забагато часу для пошуку дрібних деталей.
•        Організовуйте заняття з підгрупою дітей у кількості не більше шести осіб.
•        Поділяючи дітей на підгрупи, враховуйте індивідуальні особливості дітей: розвиток дрібної моторики, вміння і навички роботи з конструктором LЕСО, розви­ток мовлення тощо.
•        Узгоджуйте теми LЕСО-конструювання з тематикою календарного плану роботи.
•        Використовуйте сюрпризні моменти та яскраву наочність на початку заняття для підвищення активності дітей та створення у них радісного настрою.
•        Пам'ятайте про фізкультхвилинку. Вона є обов'язковим структурним елементом за­няття з LЕСО-конструювання.
     У процесі LЕСО-конструювання стежте, щоб діти:
-          щільно прикладали деталі  по горизонталі, не допускаючи про­пусків;
-          з'єднували деталі вертикально між собою, не допускаючи щілин між ними;
-          з'єднуючи деталі, не виступали за межі передбаченої схемою форми конструкції.
•        Вправляйте дітей у створенні міцних моделей. Для цього привчайте дітей до само­контролю.
•        Надавайте дітям достатньо часу для самостійного творчого конструювання.
•        Використовуйте збудовані на занятті  LЕСО-моделі у дидактичних, рухливих та сю- жетно-рольових іграх і заохочуйте до цього дітей.
      У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.


Немає коментарів:

Дописати коментар