Пам'ятка для вихователів щодо організації роботи
дітей
з конструктором LЕСО
-
розмістіть зручний дитячий стіл, за яким можуть вільно працювати шестеро дітей
( робоче місце площею приблизно 60x50 см);
-
передбачте місце для розміщення коробок з конструктором LЕСО;
-
підберіть набори коробок, лотків, кошиків різних розмірів для деталей конструктора;
-
підберіть різноманітні іграшки та дрібні предмети для реалізації змісту занять;
-
виготуйте дидактичні ігри та матеріали відповідно до тематики занять з LЕСО-
конструювання.
Готуючись до заняття, уважно розкладіть у коробки (лотки, кошики) певну
кількість деталей, необхідних для створення запланованих LЕСО-моделей,
підготуйте добірку ілюстрацій, карток-схем, тематичних карток, зразків моделей
тощо.
•
Не давайте дітям усі деталі набору, окрім занять з творчого конструювання,
оскільки діти можуть витратити забагато часу для пошуку дрібних деталей.
•
Організовуйте заняття з підгрупою дітей у кількості не більше шести осіб.
•
Поділяючи дітей на підгрупи, враховуйте індивідуальні особливості дітей:
розвиток дрібної моторики, вміння і навички роботи з конструктором LЕСО, розвиток
мовлення тощо.
•
Узгоджуйте теми LЕСО-конструювання з тематикою календарного плану роботи.
•
Використовуйте сюрпризні моменти та яскраву наочність на початку заняття для
підвищення активності дітей та створення у них радісного настрою.
•
Пам'ятайте про фізкультхвилинку. Вона є обов'язковим структурним елементом заняття
з LЕСО-конструювання.
У процесі LЕСО-конструювання стежте, щоб діти:
-
щільно прикладали деталі по горизонталі, не допускаючи пропусків;
-
з'єднували деталі вертикально між собою, не допускаючи щілин між ними;
-
з'єднуючи деталі, не виступали за межі передбаченої схемою форми конструкції.
•
Вправляйте дітей у створенні міцних моделей. Для цього привчайте дітей до самоконтролю.
•
Надавайте дітям достатньо часу для самостійного творчого конструювання.
•
Використовуйте збудовані на занятті LЕСО-моделі у дидактичних, рухливих
та сю- жетно-рольових іграх і заохочуйте до цього дітей.
У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички
конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.

Немає коментарів:
Дописати коментар