Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

9.08.18

5 ІГОР ТВОРЧОЇ ЛЮДИНИ:
ЯК РОЗВИВАТИ КРЕАТИВНІСТЬ, НЕ ВТОМЛЮЮЧИСЬ ЗМІНЮВАТИ СВІТ
 Малювання
Малювати потрібне, часто і багато, але краще не давати дитині конкретні завдання, а дати волю фантазії. Що це за пляма, яке в неї обличчя? А це її подруга? Нехай вигадує небачених звірів і чарівні міста, навіть якщо це каляки-маляки, уважно слухайте, що він там бачить, задавайте питання.
     Шоколадна країна
Ідея гри належить Джанні Родарі. Тут ми розвиваємо творчі здібності та вміння ставити запитання. Потрібно два учасники (мама теж підійде). Одному учаснику зав'язуємо очі, потім за помахом чарівної палички переносимо дітей у Шоколадну країну. Дитина повинна описати другого чарівну країну, але тільки у відповідь на питання. Питання повинні бути такими, щоб можна було отримати про країну максимальне уявлення. Які там будинки, яке небо, який транспорт, чи ходять шоколадні чоловічки у школу, чим харчуються. Чим більше буде питань, тим краще. Таким же чином можна відвідати Скляну, Дерев'яну, Залізну, Пластилінову країну.
    Що спільного?
 Назвіть два різних предмета і нехай дитина знайде якомога більше спільних рис. Книга і машина - вироби людських рук, допомагають людям, можуть бути одного кольору, можуть бути електронними.
 Комбінатор
Візьміть два предмета і спробуйте пофантазувати, як їх з'єднати. Наприклад, ключі і ліхтарик - ідеальний винахід, щоб відкривати замки в темряві, ключі можна використовувати як викрутку, щоб полагодити ліхтарик і так далі. Нехай дитина прорекламує свій винахід.
 Аналоги
Придумуємо аналоги за характеристиками, наприклад, пилка, на що схожа? Гострими зубчиками схожа на крокодила або вовка. Але вона металева і гостра, як ніж або ножиці. Видає звуки, як бормашина. У міру того, як у малюка буде виходити, завдання можна спрощувати або ускладнювати.
За матеріалами 4mama.ua


Немає коментарів:

Дописати коментар