«Використання
ІКТ в роботі з батьками»
Як музика
тримається на трьох китах (пісня, танець, марш), так і робота по вихованню та
освіті дошкільників тримається на трьох основних складових - педагог, батьки,
дитина. Взаємодія батьків і педагогів у вихованні дошкільників - це взаємна
відповідальна діяльність дорослих учасників виховно-освітнього процесу. На
жаль, не всі батьки, на необхідному рівні, вникають у проблеми виховання,
розвитку та оздоровлення своєї дитини, тому в умовах життя в сучасному
суспільстві педагогу необхідно розібратися в питаннях - Як вибудувати більш
тісні взаємовідносини між дітьми, батьками та педагогами? Достатньо можливостей
для успішної взаємодії? Звичайно ж, якщо дошкільний заклад повністю бере на
себе всі рішення вище перелічених питань, то такий спосіб не може забезпечити
підвищення ефективності процесу виховання і розвитку здорової дитини. Важливо
взаємодіяти всім учасникам процесу і вникати в проблеми досить відповідально і
серйозно, а не поверхнево.
Тому основним напрямком вважаю зближення
інтересів педагогів, дітей та їх батьків. Сучасна сім'я в більшій мірі, ніж
раніше потребує допомоги (медичної, педагогічної, соціальної). Отже, у роботі
педагога з батьками повинні бути змінені мотиви, цілі і методи співробітництва,
виходячи з їх потреб та труднощів. Тому педагоги і батьки повинні бути
ознайомлені з завданнями виховання і розвитку дітей, вчасно і одночасно.
Необхідно вихователям і батькам об'єднати свої зусилля для забезпечення дітей
всім необхідним. Очевидно, що старі форми контактів з батьками поступово
зживають себе у наш час сучасних технологій, інновацій. Сучасні батьки -
грамотні, інформовані, але разом з тим дуже зайняті, і обмежені у часі для
отримання великого обсягу інформації. Зайнятість батьків є основною проблемою
взаємодії дитячого садка з сім'єю. Тому в нових умовах особливу актуальність
набуває пошук таких форм взаємодії сім'ї та дитячого садка, які дозволяють
ефективно реалізовувати основну загальноосвітню програму дошкільної освіти. А
це можливо, якщо педагоги і батьки обізнані щодо планів і намірів один одного.
• мінімізація часу доступу батьків до
інформації;
• можливість вихователя продемонструвати
будь-які документи, фотоматеріали;
• забезпечення індивідуального підходу
до батьків вихованців;
• оптимальне поєднання індивідуальної
роботи з батьками та групової;
• зростання обсягу інформації;
• оперативне отримання інформації
батьками;
• забезпечення діалогу вихователя і
батьків групи;
• оптимізація взаємодії педагога з
сім'єю.
Висновок: В умовах розвитку сучасного суспільства все ще деякі
педагоги використовують різноманітні форми роботи з батьками дошкільної групи з
використанням ІКТ (стільниковий зв'язок, сайти ДНЗ, спілкування з батьками по
електронній пошті, використання особистої веб-сторінки). Дані форми роботи
використовуються з метою вирішення актуальних проблем розвитку дітей при
взаємодії виховують дорослих. Я закликаю всіх педагогів направити свої творчі
здібності та вміння в русло технічних інновацій для отримання ще кращих
результатів роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар