Заняття з
розвитку мовлення
«Виставка
шапок»
Мета:
-
розлічати
і називати головних уборів, групувати їх по функціональному признаку.
-
розвивати
вміння добирати слова з протилежним значенням (антоніми).
-
закріплювати
вміння будувати поширені речення вживаючи сполучник «я вважаю,…..тому що»
-
закріплювати
вміння дітей утворювати слова за
допомогою суфіксів.
-
розвивати
мислення, фантазію під час гри « Добре – погане».
-
продовжувати
формувати вміння чітко вимовляти слова, поєднуючи слова з рухами пальців рук.
-
розвивати
дрібну моторику кистей рук.
-
активізувати
словар:шапка, шляпа,панама,
каска, папаха, кепка.
-
удосконалювати
техніку малювання олівцями, закріплювати вміння доповнювати зображення предмета,
закріплювати почуття композиції.
-
закріплювати
вміння працювати технікою «ори гамі».
-
виховувати
дбайливе ставлення до головних уборів.
Хід заняття.
Вихов.: Нагадайте
будь ласка мені що ми з вами сьогодні знайшли в групі, (коробку). Ви хочете
дізнатися що в ній. (відкривають коробку а там дві шапки). Подивіться шапка. А
на ній написано «чарівна» і «навпаки».Я
зрозуміла,якщо її одягнути, то все стане навпаки. Така шапка може нам знадобиться, залишимо ії в групі.
-Як
ви вважаєте для чого взагалі потрібні шапки.
-
Щоб
голові було тепло взимку.
-
від сонця
захищає.
-
Від дощу,
щоб не намокла.
-Які головні убори покривають голову влітку?
-
Хустки,
-
панами,
-
бейсболи,
-
кепки.
-Якими вони повинні бути? Легкими.
-Назвіть осінні головні убори, (капюшон,
вязані шапки)
-А зимові шапки які? (теплі, хутряні або
пухові) А ось я зараз перевірю , чи впізнаєте ви їх. гра «Яка шапка заива»(ко.мп.ютер)
-Як ви вважаєте раніше коли люди невміли шити,
в'язати, що вони одягали на голову, (міркування)
А тут ще гра «Добре-погано»
Фіз мінутка.
Йдем на вулицю гуляти.
Капелюха треба взяти.
Капелюшок дістаєм
І на вулицю ідем.
Перехожих зустрічаєм.
Капелюшок свій знімаєм.
Всіх по черзі іх вітаєм.
Вітерець раптом дмухнув
Капелюх до долу здув
Капелюх наздаженем
Й далі ми гулять підем.
Молодці. А казки
ви любите. Давайте пригадаємо якому казковому герою належить капелюх. ( Діти з капелюха вибирають собі картку з головним
убором казкового героя, відповідають). Я ось що подумала. Давайте ми з вами утворимо прізвища від назв
головних уборів. (Шапка -шапкін, панама- панам кін, шляпа - шляп кін, кепка
-кепкін, паха- папахін.) Добре впорались.
Я дивлюсь ви все знаєте про шапки. Допоможіть
мені. Які головні убори на якій роботі одягають., (будівельники-каски,
міліціонери, військові -кашкет, кухарі - ковпак) А тут в коробці є ще шапки. (Дістає і діти
одягають). Ось ти одягнув шапку…., яким ті себе відчуваєш?. Бачите як змінює
вас капелюх. А зараз я хочу запросити вас у майстерню де ви зможете виготовити
капелюх. Але спочатку треба розім*яти пальчики.
пальчикова гімнастика.
Йшов по вулиці
пастух .
Упустив свій капелюх
Капелюх став бруднуватий
Треба швидко його прати
він водичку нагріває,
у циберко виливає.
Порошок туди поклав,
Капелюшок відіправ.
Вибирайте матеріал з яким ви будете працювати.
Вих. Підходить до дітей ставить запитання. Давайте влаштуємо виставку.
Немає коментарів:
Дописати коментар