"Пам'ятки для вихователів щодо забезпечення сприятливої
адаптації дитини до умов дошкільного закладу"
• розмовляти з дитиною треба на рівні її очей;
• поцікавтеся, як звуть дитину вдома.
Індивідуалізовані звернення допомагають налагодити стосунки − немає кращої
музики для людини, ніж її ім'я!";
• розпитайте маму, що вміє малюк робити
самостійно, але не забувайте і про певне "застрягання" в розвитку у
стресових ситуаціях;
• поцікавтеся у батьків про індивідуальні
особливості малюка (як любить засинати, що любить їсти або що категорично не
їсть і обов'язково, які продукти харчування викликають алергію);
• упродовж перших 3-5 тижнів перебування у
дитячому садку варто зберігати "домашні" звички дитини;
• у групі новачків обов'язковим є називання
наступних подій-переходів від одного режимного процесу до іншого;
• забезпечте вільний режим перебування дитини
в дитячому садку (довільний час приходу в групу, додаткові вихідні дні тощо);
• основне завдання вихователя − заслужити
довіру малюка.
Дотримання правил прийому новачків педагогами
всіх категорій дозволить встановити довірливі стосунки з дитиною і її сім'єю
та зберегти здоров'я малюка у цей період, що є головним завданням і окремого педагога
і дошкільної установи загалом. Оскільки навіть такий складний період, як
входження малюка у нову ситуацію життєдіяльності, не має негативно позначатися
на його розвиткові.
Немає коментарів:
Дописати коментар