Пам’ятка
для вихователів
«Негативні ознаки заняття проведеного без
творчості»
Або «Чого не повинно бути ніколи»
· Відсутність плану заняття;
· Відсутність чітких цілей заняття;
· Невміння вихователя поставити і виконати
програмові завдання;
· Відсутність бажання проводити заняття;
· Неспроможність вихователя бачити заняття в
перспективі його розвитку;
· Використання тільки фронтальних способів
організації дітей;
· Приділення уваги тільки вербальним методам
спілкування з дітьми;
· Одноманітність структури заняття. Бідний
його зміст;
· Дисциплінарні відносини з дітьми;
· Використання застарілих шаблонів занять;
· Відсутність комплексних завдань;
· Відсутність ігрових дій, ігрових вправ та
інш.;
· Гальмування творчості дітей на заняттях;
· Відсутність самостійності, розкутості дітей,
вільного спілкування;
· Спілкування вихователя з дітьми по типу «над
дітьми», а не «поруч з ними»;
· Відсутність педагогічного такту, етики з
боку вихователя;
· Невміння використати авторські програми,
педагогічний досвід в практику своєї роботи;
· Невміння використати акторські здібності,
невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.
Немає коментарів:
Дописати коментар