Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

МАК / практикум

"РОЗМОВА З ТІЛОМ"

Автор: Ольга Федькіна


Мета
:

1. Усвідомити бажаний образ тіла;

2. Усвідомлення емоцій, «закритих» у тілі;

3. Визначення прийнятних способів відреагування прихованих у тілі емоцій.

АЛГОРИТМ проведення техніки:

Умовні позначення: ВВ – вибір карт у відкриту;

ВС – вибір карт у сліпу (закриту).

1. ВВ вибираємо карту, що символізує наше тіло (частина тіла, що викликає найбільшу напругу, тривогу та невдоволення).

2. ВВ (ВС) беремо карту, що відповідає питанням «Що для мене означає прийняття свого тіла?».

3. ВС витягуємо карту, що відповідає на запитання: «Що моє тіло (частина тіла) хоче мені сказати?»

4. ВС витягуємо від 1-3 карт, що відповідають на запитання: «Які емоції (почуття) ховаються в моєму тілі?»

5. ВС на кожну емоцію вибирається карта, що символізує відповідь на запитання: «Яким способом я можу проявити/відреагувати приховані в тілі емоції?».

6. ВВ (ВС) вибираємо карти від 1-3, що символізують відповідь на запитання: «За що я можу подякувати своєму тілу (частині тіла)?» («Що хорошого мені дало моє тіло?»).

7. ВВ вибрати подарунок своєму тілу (Кількість карток за бажанням). Наповніть цей подарунок світлом подяки і пошліть його подумки своєму тілу.


Записуємо висновки, конкретні кроки по роботі з тілом та емоціями.

МАК онлайн 👉💬

Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел. 

Немає коментарів:

Дописати коментар