Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

МАК /практикум

 

Техніка з використанням метафоричних карток для усвідомлення причини захворювання.

1. Карта у відкриту "Я до хвороби" (з портретної колоди).

- Який я?

– Як живу?

– Що мені важливо?

- Про що намагаюся не думати?

– Що хочу для себе? Як відпочиваю?

2. Карта у відкриту "Я захворів".

- Який я?

- Що змінилося у моїх думках? Почуттях? Тіло?

- Що мені важливо зараз?

3. Знайти різницю між першою та другою картою.

4. З «ОХ» колоди у закриту 3 карти-картинки +3 карти-рамки "Причини, за яких я захворів?".

5. З «ОХ» колоди у закриту 3 карти-картинки +3 карти-рамки "Що мені потрібно усвідомити, що швидше одужати?".

6. Робимо висновки, записуємо результати

 ОХ колода 👉💬

Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

Немає коментарів:

Дописати коментар