Міністерство цифрової трансформації запустило національний проєкт з цифрової грамотності Дія. Цифрова освіта. Вирішила перевірити рівень своєї цифрової грамотності. Зрозуміла...... ще вчитися, вчитися і вчитися! Національний тест на цифрову грамотність : ПОЧИНАЄМО!
Детальніше про результат
Учитель у цифровому суспільстві
Я набрала 14/15 балів
Рівень знань: Високий С2
На високому рівні С2 Ви можете варіювати використання найбільш відповідних цифрових технологій для розширення власних можливостей та участі в житті суспільства як громадянина, брати участь в експертній діяльності цифрових сервісів і послуг, створенні цифрових ресурсів. Ви знаєте як залучити батьків та громадськість для ефективного використання цифрового освітнього середовища закладу. Ви можете навчати інших вчителів організації електронного навчання, створенню електронних навчальних курсів. Ви вмієте критично оцінювати достовірність та надійність джерел, а також даних та цифрового контенту. Ви розумієтеся на способах посилення безпеки онлайн-даних, вміє надати поради іншим про те, як це зробити. Ви можете брати участь у розробці стратегії захисту для різних комунікаційних мереж та електронних баз даних, тестування та виявлення і блокування загроз несанкціонованого доступу до даних, які використовуються в освітньому процесі, стратегії уникнення ризиків здоров’ю та загроз фізичному та психологічному благополуччю при використанні цифрових сервісів. Ви можете захистити себе та інших від небезпек у цифрових середовищах.
Цифрове
суспільство 3/3
Електронне
урядування 3/3
Електронна школа 3/3
Електронне
навчання 2/3
Безпека в
цифровому суспільстві 3/3
Професійний розвиток
Я набрала 7/12 балів
Рівень знань:
Середній B2
На середньому рівні В2 ви активно використовуєте професійні цифрові середовища та професійні спільноти для спільної розробки цифрових освітніх ресурсів, обираєте найбільш доцільний засіб, формат і стиль спілкування залежно від мети, контексту комунікації та аудиторії, обговорюєте з колегами нові ресурси та методи для розвитку власної цифрової компетентності. Ви постійно обмінюєтеся освітніми матеріалами в професійних цифрових спільнотах для власного професійного розвитку. Вам слід навчитися стратегічно використовувати цифрові інструменти та технології, використовувати набуті знання в педагогічній практиці.
Професійна
комунікація 3/3
Професійна
співпраця 1/3
Рефлексія розвитку
цифрової компетентності 2/3
Неперервний професійний розвиток 1/3
Використання та аналіз цифрових ресурсів
Я набрала 8/12 балів
Рівень знань:
Середній B2
На середньому рівні В2 ви, незалежно від інших, відповідно до власних потреб та для вирішення чітко визначених проблем можете модифікувати, вдосконалювати, інтегрувати навчальні симуляції (інтерактивні комп’ютерні моделювання), ігри до створених цифрових ресурсів, робити незначні зміни в цифрових освітніх ресурсах відповідно до цілей навчання, використовуючи загальні налаштування цифрових засобів. Ви знаєте цифрові інструменти та технології, які можна використовувати для створення знань та інновацій, процесів і продуктів, оцінюєте надійність цифрових освітніх ресурсів за критеріями авторитетності джерела, актуальності, об’єктивності і надійності джерел даних і їх придатності для навчальної групи і конкретної мети навчання. Ви вмієте захищати власні та професійні конфіденційні дані, розумієте поняття різних видів ліцензій цифрових освітніх ресурсів і враховуєте дозволи щодо зміни ресурсів. Набувайте новий досвід створення та застосування цифрових засобів і технологій в освітньому процесі.
Добір цифрових
ресурсів 2/3
Створення та
модифікація цифрових освітніх ресурсів 3/3
Управління та
спільне використання цифрових освітніх ресурсів 2/3
Захист цифрових ресурсів 1/3
Навчання та оцінювання учнів
Я набрала 9/15 балів
Рівень знань:
Середній B2
На середньому
рівні В2
Ви впевнено, творчо і критично використовуєте цілий ряд цифрових технологій у своїй професійній діяльності. Ви цілеспрямовано відбираєте цифрові технології і матеріали для конкретних ситуацій і намагаєтеся розібратися з перевагами і недоліками різні цифрових стратегій. Ви використовуєте декілька різних цифрових сервісів для створення ефективного цифрового освітнього середовища, розробляєте і впроваджуєте заходи, у яких використовуються цифрові сервіси спільного створення знань учнями, пропонуєте учням використовувати цифрові технології та сервіси для обміну ідеями з іншими людьми і отримання зворотного зв'язку від них. Ви можете використовувати цифрові сервіси для запровадження формувального та підсумкового оцінювання, заохочувати учнів використовувати цифрові сервіси. Ви допомагаєте учням навчатися за допомогою цифрових сервісів, адаптуєте і коригуєте цифрові засоби для врахування різних освітніх потреб, рівнів, швидкості і особливостей учнів, використовуєте цифрові технології в навчанні для варіативності педагогічних стратегій. Ви сповнені цікавості, відкриті новим ідеям і розумієте, що є ще багато не випробуваних вами цифрових технологій, які ви могли б застосувати у своїй педагогічній практиці, постійно експериментуєте, поповнюєте та удосконалюєте свій арсенал цифрових інструментів. Поділіться знаннями з іншими вчителями і продовжуйте досліджувати цифрові технології.
Організація та
управління освітнім процесом учнів 2/3
Інтерактивне та
активне навчання учнів. Організація співпраці учнів 3/3
Індивідуалізація
навчання та диференціація 2/3
Інклюзивне
навчання 1/3
Аналіз та
інтерпретація цифрових даних. Забезпечення зворотного зв'язку і оцінювання
учнів. Організація самоконтролю учнів 1/3
Розвиток цифрової компетентності учнів
Я набрала 7/9 балів
Рівень знань:
Високий С1
На високому рівні С1 ви можете виявляти технічні проблеми під час роботи пристроїв та при використанні цифрових середовищ. застосовувати різні шляхи для їх вирішення. Ви легко реагуєте на появу нових типів комп’ютерних та мобільних пристроїв, вмієте встановлювати, оновлювати та налаштовувати програмне забезпечення основних поширених комп’ютерних та мобільних пристроїв, легко опановуєте нові застосунки та нове прикладне програмне забезпечення. Ви можете залучати учнів до пошуку різних технологічних рішень проблем, вивчення їх переваг та недоліків, навчати учнів гнучко й ефективно використовувати різноманітні стратегії вирішення проблем і обґрунтовано обирати оптимальні рішення, допомагаєте учням оцінити, які наслідки матимуть обрані рішення проблем для цифрового середовища, спільнот, себе. Ви розвиваєте в учнів відповідальність і навички безпечного використання цифрових сервісів, даєте змогу учням оцінювати ризики й загрози в цифровому середовищі. Ви використовуєте педагогічні технології для сприяння підвищення інформаційної та медіаграмотності учнів, спонукаєте їх створювати власні стратегії пошуку даних в цифровому освітньому середовищі. Застосовуйте різні педагогічні технології для формування в учнів стійких переконань щодо необхідності використовувати декілька інформаційних джерел, виробляти власну аргументовану позицію на основі критичного аналізу даних.
Інформаційна та
медіаграмотність 1/3
Відповідальне
використання цифрових технологій та сервісів 3/3
Вирішення проблем
за допомогою цифрових технологій та сервісів 3/3
Немає коментарів:
Дописати коментар