Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Колажування, ізотерапія/ практикум

                                       Техніка «Конструктор ресурсів»

Мета: робота з ресурсами різних вікових етапів, спогадами та актуальними переживаннями.

Вікові обмеження: 25 +.

Обладнання: 3 білі аркуші формату А4, половина ватману,  клей, ножиці, фарби, пензлики, фломастери, журнали з картинками, рекламні буклети, листівки, поліграфічна продукція.

Тривалість виконання: 30 хв.

Форма роботи: індивідуальна.

Вид арт-терапії: ізотерапія, колажування.

Інструкція

Ця техніка виконується в кілька етапів:

1. На першому альбомному аркуші намалюйте фарбами  емоції та почуття, які Ви переживали в дитинстві.

2. На другому альбомному аркуші намалюйте фарбами  емоції та почуття, які Ви переживали в підлітково-юнацькому  періоді.

3. На третьому альбомному аркуші намалюйте фарбами  емоції та почуття, які Ви переживаєте зараз, у дорослому віці.

4. Сфотографуйте всі три малюнки.

5. Поріжте ці три роботи на довільну кількість частин або  виріжте значущі для Вас образи і символи. Наклейте їх на ватман у довільному порядку, спираючись на власні відчуття та  інтуїцію.

6. Сфотографуйте цю роботу, що інтегрує переживання дитинства, підліткового віку, юності та дорослості.

7. Оберіть 3–4 картинки, слова чи фрази, використовуючи  глянцеві журнали, листівки, поліграфічну продукцію. Наклейте обрані картинки і слова на створену композицію на ватмані.

8. Сфотографуйте заключну композицію.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу

– Розкажіть про зображені на аркуші 1 ресурси дитячого  віку.

– Розкажіть про зображені на аркуші 2 ресурси підлітково-юнацького періоду.

– Розкажіть про зображені на аркуші 3 ресурси у дорослому віці.

– Яку композицію Ви отримали з порізаних частин?

– Які основні елементи цієї композиції?

– Які емоції викликає композиція?

– Чи подобається Вам композиція?

– Елементи якого малюнку у ній домінують?

– Який зв’язок між переживаннями та елементами різних вікових періодів та актуальним станом зараз?

– Які картинки і слова Ви обрали із журналів? Чому?

– Яке місце посідають ці елементи на малюнку, яку роль  виконують у Вашому житті?

– Розкажіть про завершальну композицію, яку Ви створили.

– Які символи, слова та образи Вам найбільше імпонують?

Деякі аспекти інтерпретації

Проаналізуйте образи та символи, які домінують на аркуші 1, аркуші 2, аркуші 3 та заключній композиції, і пов’яжіть їх із домінуючими переживаннями кожного періоду та потребу в актуальному часі.

Не завадить також звернути увагу на кольорову гаму кожного малюнка і фінальної версії створеної композиції.

 

 Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

  

Немає коментарів:

Дописати коментар