Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Ізотерапія / практикум

 Намалюй своє ім’я “З цієї вправи ми, як правило, починаємо знайомство та налаштовуємо учасників на роботу”

Вправа для групової терапії (можна використовувати для роботи з ресурсністю).

Використовуваний матеріал: паперу. акварельні фарби, кисті, олівці, гуаш.

Опис вправи :Насамперед, кожному учаснику пропонують назвати своє ім’я та сказати одну фразу про себе – будь-що, що не стосується роботи чи навчання. Далі учасники мають намалювати свої імена на папері з використанням кольорів (як правило, від 3 до 5, хоча кількість кольорів можна й не обмежувати). Далі – кожен має пояснити, що відбувається в нього на малюнку, чому обраний той чи інший колір тощо. 

“Варто пам’ятати, що робота над відновленням ресурсу має бути систематичною та планомірною»

Вправа «Намалюй радість»

Мета вправи - покращувати емоційний фон за допомогою кольору і концентрації на своїх почуттях.

Використовуваний матеріал: паперу. акварельні фарби, кисті.

Опис вправи: Для роботи потрібно сісти, розслабитися, закрити очі і представити самі гідні моменти свого життя, відчувати всі відчуття. Після цього слід представити свої відчуття у вигляді кольорів і фігур. Не варто напружуватися, тут важливі тільки емоції і відчуття. Достатньо побути в такому стані 10-15 хвилин. Після цього побачені образи можна перенести на паперу.

 Вправа «Малювання музики»

Мета вправи - встановлення сил, розслаблення, заспокоєння.

Використовуваний матеріал: Спокійна мелодія, листи папери, акварель, пензлик.

Опис вправи: На початку заняття (перші 10 хвилин) потрібно закрити очі і зануритися в музику. Потім можна брати кисть і малювати. У процесі роботи рука має спонтанно слідувати за музикою. При виконанні вправи потрібно сконцентруватися на своїх почуттях і картинах, які виникають перед очима. Результат - яскраве позитивне настрій, прилив сил, зняття напруги.

Вправа «Квітка»

Мета вправи: розвиток озброєння, зняття емоційного напруження, розвиток дрібної моторики рук (для дітей).

Використовуваний матеріал: папір, фарби, олівці, фломастери.

Опис вправи: Перед початком роботи слід закрити очі, послабитися і представити прекрасний квіток. Як він виглядає? Скільки у нього лепестків? Якого він кольору і форми? Як він пахне? Що його окрижує? Після того як поява нарисувало картини можна відкрити очі і зобразити все, що прийшло в голову. У когось квітка буде родовим, у когось - сумним. Бажано, щоб діти поділися своїми почуттями і чуттями. Але найголовніше - закінчити вправу на позитивній ноті. Якщо історія одержала сумну, психолог пропонує змінити її так, щоб настрій побільшало.

 

матеріал з інтернету.

Інші вправи👉😀

Якщо вам сподобався даний матеріал і цікаво разом зі мною поринути в Арт- терапію, прошу підписатися на мене буде ще багато цікавих статей 😉

Немає коментарів:

Дописати коментар