Намалюй своє ім’я “З цієї вправи ми, як правило, починаємо знайомство та налаштовуємо учасників на роботу”
Вправа для групової
терапії (можна використовувати для роботи з ресурсністю).
Використовуваний матеріал: паперу. акварельні фарби,
кисті, олівці, гуаш.
Опис вправи :Насамперед, кожному учаснику пропонують назвати своє ім’я та сказати одну фразу про себе – будь-що, що не стосується роботи чи навчання. Далі учасники мають намалювати свої імена на папері з використанням кольорів (як правило, від 3 до 5, хоча кількість кольорів можна й не обмежувати). Далі – кожен має пояснити, що відбувається в нього на малюнку, чому обраний той чи інший колір тощо.
“Варто пам’ятати, що
робота над відновленням ресурсу має бути систематичною та планомірною»
Вправа «Намалюй радість»
Мета вправи - покращувати емоційний фон за допомогою кольору і
концентрації на своїх почуттях.
Використовуваний матеріал: паперу. акварельні фарби,
кисті.
Опис вправи: Для роботи потрібно сісти, розслабитися, закрити очі і
представити самі гідні моменти свого життя, відчувати всі відчуття. Після цього
слід представити свої відчуття у вигляді кольорів і фігур. Не варто
напружуватися, тут важливі тільки емоції і відчуття. Достатньо побути в такому
стані 10-15 хвилин. Після цього побачені образи можна перенести на паперу.
Вправа «Малювання музики»
Мета вправи - встановлення сил, розслаблення, заспокоєння.
Використовуваний матеріал: Спокійна мелодія, листи папери, акварель,
пензлик.
Опис вправи: На початку заняття (перші 10 хвилин) потрібно закрити очі і зануритися в музику. Потім можна брати кисть і малювати. У процесі роботи рука має спонтанно слідувати за музикою. При виконанні вправи потрібно сконцентруватися на своїх почуттях і картинах, які виникають перед очима. Результат - яскраве позитивне настрій, прилив сил, зняття напруги.
Вправа «Квітка»
Мета вправи: розвиток озброєння, зняття емоційного напруження, розвиток
дрібної моторики рук (для дітей).
Використовуваний матеріал: папір, фарби, олівці, фломастери.
Опис вправи: Перед початком роботи слід закрити очі, послабитися і
представити прекрасний квіток. Як він виглядає? Скільки у нього лепестків?
Якого він кольору і форми? Як він пахне? Що його окрижує? Після того як поява
нарисувало картини можна відкрити очі і зобразити все, що прийшло в голову. У
когось квітка буде родовим, у когось - сумним. Бажано, щоб діти поділися своїми
почуттями і чуттями. Але найголовніше - закінчити вправу на позитивній ноті. Якщо
історія одержала сумну, психолог пропонує змінити її так, щоб настрій
побільшало.
матеріал з інтернету.
Інші вправи👉😀
Якщо вам сподобався даний матеріал і цікаво разом зі мною поринути в Арт- терапію, прошу підписатися на мене буде ще багато цікавих статей 😉
Немає коментарів:
Дописати коментар