Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Ізотерапія /практикум

                                                Техніка «Моє життя як…»

Мета: усвідомлення власного життя, його основних сфер, ставлення до життя.

Вікові обмеження: 16 +

Обладнання: папір А4, олівці, фарби, пензлики.

Тривалість виконання: 20–30 хв.

Форма роботи: індивідуальна.

Вид арт-терапії: ізотерапія.

Інструкція:


На окремих аркушах А4 зробіть серію малюнків у довільній послідовності. Перелік тематичних малюнків:

– Моє життя як дорога.

– Моє життя як ріка.

– Моє життя як гора.

– Моє життя як їжа.

– Моє життя як вогонь.

– Моє життя як гра.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу:

– Розкажіть, що Ви намалювали?

– Що Ви відчуваєте, коли дивитеся на свій малюнок?

– Як ці відчуття відкликаються у Вашому тілі?

– Опишіть, що для Вас символ дороги (ріки, гори, їжі, вогню, гри).

– Як перегукуються події Вашого життя із намальованими сюжетами малюнків?

– Чи хочете Ви щось домалювати, перемалювати або замалювати? Якщо так – то чому? (Дозвольте реалізувати бажання, якщо воно виникнуло після обговорення малюнка).

Деякі аспекти інтерпретації:

З метою аналізу життєвого шляху особистості та специфіки її життєвих досягнень доцільно звернути увагу на опис малюнку дороги та гір.

Життєвий стиль та поведінкові патерни відображає малюнок гри.

Енергетичний потенціал, розподіл життєвої енергії особистістю характеризує малюнок вогню.

Емоційні переживання, динаміка життєвих процесів та життєвий ритм відображені у малюнку ріки.

Є бажання поспілкуватися пішіть в коментарях.💓

Немає коментарів:

Дописати коментар