Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Маскотерапія/практикум

                                               Техніка «Без маски»


Мета:
формування навичок прийняття істинного «Я», розвиток самоідентифікації.

Вікові обмеження: 12 +

Обладнання: папір А4, папір, олівці, фарби, пензлики, ножиці, клей, картки з незавершеними реченнями.

Тривалість виконання: 20 хв.

Форма роботи: групова.

Вид арт-терапії: маскотерапія, драматерапія.

Інструкція:

Учасники створюють маски та одягають їх. Маска повинна максимально відображати істинне «Я». Після цього кожен учасник всліпу витягає картку з незавершеним реченням, яке варто продовжити. Якщо учасники групи зауважують неправдиву відповідь, пропонують витягнути ще одну картку.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу:

– Мені дуже подобається, коли люди…

– Насправді мені дуже хочеться…

– Інколи люди не розуміють мене, бо я…

– Вірю, що я…

– Мені інколи буває соромно за…

– Мене дратує, коли я…

– Найбільше я боюся…

– Я обожнюю себе за…

– Я ніколи…

– Я завжди…

Після закінчення роботи учасники знімають маски і діляться своїми враженнями.

Деякі аспекти інтерпретації:

Завдяки цій техніці учасники можуть максимально стимулювати витіснені якості, які в силу певних причин не усвідомлювали. Чим швидше відповідає учасник, тим правдивішою є його відповідь.

Також техніка дає можливість глибшого самопізнання та самодослідження, готовність до цього процесу самого учасника. Якщо ж він відмовляється відповідати на запитання, то швидше за все, це є показником неготовності відкрити своє істинне «Я» або небажання відкриватися перед групою.

 

 Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

 

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

Немає коментарів:

Дописати коментар