Техніка «Ресурси дитинства»
Мета: усвідомлення глибинних ресурсів, що генеруються в дитячих спогадах.
Вікові обмеження: 16 +.
Обладнання: фотографія.
Тривалість виконання: 20 хв.
Форма роботи: індивідуальна.
Вид арт-терапії: фототерапія.
Інструкція
З сімейного чи індивідуального фотоархіву оберіть своє фото, яке
Вам найбільше подобається або емоційно зачіпає. Вік дитини на світлині – від 0 до 7 р.
Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу
– Які емоції та почуття викликає це фото?
– Розкажіть про це фото: скільки Вам років, за яких обставин воно
зроблено.
– Що розповідали батьки про цей період життя?
– Які були «декорації» часу: як Ви проживали цей період?
– Які риси характеру проявляли в цей період?
– Проговоріть монолог від дитини на світлині.
– Побудуйте діалог між дитиною і собою теперішнім.
– Знайдіть те, за що Ви щиро можете подякувати собі в цей період.
– Що Ви зрозуміли про себе за результатами відповідей на згадані
запитання?
– Що важливого Ви прожили в цей період дитинства і як це вплинуло
на Ваше життя тепер?
– Які ресурси з дитинства Ви взяли у доросле життя?
– Чого б хотіли навчитися від цієї дитини на фото?
Деякі аспекти інтерпретації
Під час аналізу та інтерпретації варто зважати на такі характеристики пред’явленого фото: постановне чи спонтанне, кольорове чи чорно-біле, буденне чи святкове, кількість осіб на світлині, місце, де її зроблено, емоції дитини на фотографії. У процесі опису та відповідей на запитання варто фіксувати емоції та їхню модальність, оціночні характеристики себе на фото.
Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися
до мене і ми разом розберемо. 💓
Текст цієї публікації
скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар