Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Фототерапія/практикум

                                            Техніка «Ресурси дитинства»


Мета
: усвідомлення глибинних ресурсів, що генеруються в  дитячих спогадах.

Вікові обмеження: 16 +.

Обладнання: фотографія.

Тривалість виконання: 20 хв.

Форма роботи: індивідуальна.

Вид арт-терапії: фототерапія.

Інструкція

З сімейного чи індивідуального фотоархіву оберіть своє фото, яке Вам найбільше подобається або емоційно зачіпає.  Вік дитини на світлині – від 0 до 7 р.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу

– Які емоції та почуття викликає це фото?

– Розкажіть про це фото: скільки Вам років, за яких обставин воно зроблено.

– Що розповідали батьки про цей період життя?

– Які були «декорації» часу: як Ви проживали цей період?

– Які риси характеру проявляли в цей період?

– Проговоріть монолог від дитини на світлині.

– Побудуйте діалог між дитиною і собою теперішнім.

– Знайдіть те, за що Ви щиро можете подякувати собі в цей період.

– Що Ви зрозуміли про себе за результатами відповідей на згадані запитання?

– Що важливого Ви прожили в цей період дитинства і як це вплинуло на Ваше життя тепер?

– Які ресурси з дитинства Ви взяли у доросле життя?

– Чого б хотіли навчитися від цієї дитини на фото?

Деякі аспекти інтерпретації

Під час аналізу та інтерпретації варто зважати на такі характеристики пред’явленого фото: постановне чи спонтанне, кольорове чи чорно-біле, буденне чи святкове, кількість осіб на світлині, місце, де її зроблено, емоції дитини на фотографії. У процесі опису та відповідей на запитання варто фіксувати емоції та їхню модальність, оціночні характеристики  себе на фото.

 

 Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар