Техніка «Прогулянка»
Мета: пошук і наповнення ресурсами, підвищення емоційного тонусу.
Вікові обмеження: 12 +.
Обладнання: папір А4, олівці, фарби, пензлики, пісочниця, фігурки, природній матеріал.
Тривалість виконання: 20–30 хв.
Форма роботи: індивідуальна.
Вид арт-терапії: ізотерапія,екотерапія, піскова
терапія.
Інструкція
У пісочниці або ж на аркуші паперу намалюйте (створіть) план парку або саду, де Вам хотілося б відпочити.
Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу
– Розкажіть детально про місце Вашого відпочинку.
– Де Ви на цьому малюнку (або плані)?
– Чим Ви займаєтеся на прогулянці?
– Що Вам найбільше подобається у цьому місці?
– Чому Ви обрали саме це місце для відпочинку?
– Що допомагає Вам відпочити найбільше упродовж цієї прогулянки?
– Здійсніть оглядову екскурсію місцем Вашого відпочинку.
– Кому Ви б порадили приходити сюди на відпочинок? Чому?
Деякі аспекти
інтерпретації
Зважайте на особливості місця відпочинку, створеного клієнтом. Важливим у інтерпретації є його наявність (чи відсутність) у намальованій картині (чи створеному плані). Емоційний фон розповіді про місце відпочинку і прогулянку може відображати рівень втоми клієнта та потребу у відпочинку. Варто звернути увагу на активність і діяльнісний аспект клієнта під час прогулянки (сидить на лавці, милується природою, годує білочок, слухає спів пташок, просто гуляє з кимось тощо). Про загальний емоцій фон клієнта також може свідчити пора року, період дня прогулянки та погода на вулиці. Об’єкти або місце, спосіб відпочинку на прогулянці вказує на основні ресурсні аспекти, що необхідно обирати особі під час планування відпочинку, якщо він стосується прогулянки,
Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися
до мене і ми разом розберемо. 💓
Текст цієї публікації
скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар