Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Ізотерапія/практикум

                                 Техніка «Понеділок – п’ятниця»


Мета: профілактика і корекція професійного вигорання, оцінка ризику появи професійного вигорання.

Вікові обмеження: 21+.

Обладнання: папір А4, олівці, фарби, пензлики.

Тривалість виконання: 20–30 хв.

Форма роботи: індивідуальна.

Вид арт-терапії: ізотерапія.

Інструкція

Розділіть лінією аркуш паперу А4 на дві частини. Одна  з частин аркушу (ліва або верхня) матиме назву «Понеділок»,  а інша (права або нижня) – «П’ятниця». У кожній частині зобразіть себе на роботі: у лівій – у понеділок, а в правій –  у п’ятницю в кінці дня. Малюнки можуть мати і символічне  зображення, не обов’язково людини.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу

1. Які емоції викликають у Вас зображення на малюнку?

2. Опишіть зображення частини аркуша, що відповідає  понеділку?

3. Опишіть зображення частини аркуша, що відповідає  п’ятниці?

4. Які основні відмінності у цих зображеннях?

5. Що Вам хотілося б змінити у зображенні, що відповідає  понеділку?

6. Що Вам хотілося б змінити у зображенні, що відповідає  п’ятниці?

Можна запропонувати намалювати малюнок на окремому  аркуші під назвою «Вихідний».

Деякі аспекти інтерпретації

Аналізуючи зображення в частині «Понеділок», оцінюється психоемоційний стан на початку робочого тижня, налаштування та готовність до роботи, мотивація до неї, енергетичний запас, оцінуються ступінь відпочинку. У зображенні в частині «П’ятниця» можна оцінити рівень  продуктивності, втоми, ступінь виснаження та емоційного  вигорання.  Зображення «Вихідний» уможливлює пошук ресурсів для  відновлення працездатності, визначення глибини і ступеня  емоційного вигорання

 Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар