Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

Ізотерапія/практикум

 Техніка «Я-супергерой»

Мета: пошук особистісних ресурсів, мотивація до самопізнання та саморозвитку, розвиток впевненості в собі.

Вікові обмеження: 12 +

Обладнання: папір А4, олівці, фарби, пензлики.

Тривалість виконання: 15 хв.

Форма роботи: індивідуальна.

Вид арт-терапії: ізотерапія.

Інструкція:

Клієнту пропонують на аркуші намалювати супергероя, на якого він хотів би бути схожим. Це може бути відомий герой з фільмів, книг, мультфільмів або ж придуманий клієнтом.

Обов’язково вказати, якою суперсилою він володіє і дати йому ім’я.

Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу:

– Кого Ви намалювали?

– Де він проживає?

– Яка його основна функція?

– Чи хотіли б Ви познайомитися з ним?

– Що Вам найбільше імпонує в його образі?

– В чому суть його суперсили?

– Як вона у нього з’явилася?

– Які вчинки характеризують цього супергероя?

– Чи хотіли б Ви володіти такою суперсилою?

– В яких ситуаціях вона була б Вам корисною?

– Що полегшила б вона у Вашому житті?

– Як би Ви могли навчитися такому?

Деякі аспекти інтерпретації:

Основні аспекти інтерпретації зосереджені на особливостях супергероя та його суперсилі, яка є показником ресурсу, якого бракує особистості.

Слід зафіксувати, до якої сфери відноситься цей ресурс (пізнавальна, інтелектуальна, емоційно-вольова, самосвідомості, ціннісно-смислова).

Також необхідно проаналізувати які особистісні можливості відкриває перед клієнтом образ супергероя та які шляхи розвитку якостей наявні у нього.


Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

Немає коментарів:

Дописати коментар