Техніка «Я-супергерой»
Мета: пошук особистісних ресурсів, мотивація до самопізнання та саморозвитку, розвиток впевненості в собі.
Вікові обмеження: 12 +
Обладнання: папір А4, олівці, фарби, пензлики.
Тривалість виконання: 15 хв.
Форма роботи: індивідуальна.
Вид арт-терапії: ізотерапія.
Інструкція:
Клієнту пропонують на аркуші намалювати супергероя, на якого він хотів би бути схожим. Це може бути відомий герой з фільмів, книг, мультфільмів або ж придуманий клієнтом.
Обов’язково вказати, якою суперсилою він володіє і
дати йому ім’я.
Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного аналізу:
– Кого Ви намалювали?
– Де він проживає?
– Яка його основна функція?
– Чи хотіли б Ви познайомитися з ним?
– Що Вам найбільше імпонує в його образі?
– В чому суть його суперсили?
– Як вона у нього з’явилася?
– Які вчинки характеризують цього супергероя?
– Чи хотіли б Ви володіти такою суперсилою?
– В яких ситуаціях вона була б Вам корисною?
– Що полегшила б вона у Вашому житті?
– Як би Ви могли навчитися такому?
Деякі аспекти інтерпретації:
Основні аспекти інтерпретації зосереджені на
особливостях супергероя та його суперсилі, яка є показником ресурсу, якого бракує особистості.
Слід зафіксувати, до якої сфери відноситься цей ресурс (пізнавальна, інтелектуальна, емоційно-вольова, самосвідомості,
ціннісно-смислова).
Також необхідно проаналізувати які особистісні
можливості відкриває перед клієнтом образ супергероя та які шляхи розвитку якостей наявні у нього.
Якщо виникають питання, труднощі – ви
завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓
Текст цієї публікації скопійовано з
Інтернету або з інших відкритих джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар