Техніка "Знецінення і я"
Автор: Наталія Борисова
- Як його звати?
- Скільки років?
- Чи має він сім'ю?
-Хто його близькі люди?
-Як він сприймає світ?
-Які почуття у вас викликає?
А тепер, пропонуємо подумати про дитину з позиції її досягнень:
- Як вам здається, ця дитина талановита? Які в нього
здібності?
-Чи вірить він у свої можливості? (Якщо
"так" - то що вплинуло на це? Якщо "ні" - то що вплинуло на
це?)
- Про що він мріє?
– Хто його підтримує? і т.д. (Не втручаємося, людина все
говорить сама)
2. Після обговорення, пропонуємо клієнту подивитися
вже з позиції себе Дорослого у "3 екрани": "Сім'я",
"Оточення", "Я сам" з позиції своєї Цінності.
Для цього малюємо на аркуші паперу 3 графи та
підписуємо їх.
Сім’я |
Оточення |
Я сам |
|
|
|
3. На кожен "екран" пропонуємо витягнути по 1 карті в сліпу з будь-якої
універсальної колоди ("Ініціація", ОХ" та ін.")
Описати їх з позиції своєї цінності (що людина бачить у метафорі карти щодо кожного з екранів).
4. Пропонуємо обговорити, чи є точки напруги? Чи
задоволена людина тим, що побачила і позначила? Чи все її влаштовує?
5. Обговорюємо по кожній із "точок напруги",
можливі дії, які допоможуть покращити ситуацію. (можна з картами)
МАК колода Персоніта 👉💭
МАК колода ОХ 👉💭
Якщо виникають питання, труднощі – ви
завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓
Текст цієї публікації скопійовано з
Інтернету або з інших відкритих джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар