Блог методиста, вихователя, психолога Кондрат'євої Наталії Миколаївни

МАК/практикум

 Техніка "Знецінення і я"

Автор: Наталія Борисова


1. Пропонуємо , відкрито, з портретної колоди (Персоніта, Особи, Сімейний альбом та ін.) витягнути образ Дитини, яка відгукується. Розповісти про нього. Можливі питання:

- Як його звати?

- Скільки років?

- Чи має він сім'ю?

-Хто його близькі люди?

-Як він сприймає світ?

-Які почуття у вас викликає?

А тепер, пропонуємо  подумати про дитину з позиції її досягнень:

- Як вам здається, ця дитина талановита? Які в нього здібності?

-Чи вірить він у свої можливості? (Якщо "так" - то що вплинуло на це? Якщо "ні" - то що вплинуло на це?)

- Про що він мріє?

– Хто його підтримує? і т.д. (Не втручаємося, людина все говорить сама)

2. Після обговорення, пропонуємо клієнту подивитися вже з позиції себе Дорослого у "3 екрани": "Сім'я", "Оточення", "Я сам" з позиції своєї Цінності.

Для цього малюємо на аркуші паперу 3 графи та підписуємо їх.

 

Сім’я

Оточення

Я сам

 

 

 

 

3. На кожен "екран" пропонуємо  витягнути по 1 карті в сліпу з будь-якої універсальної колоди ("Ініціація", ОХ" та ін.")

Описати їх з позиції своєї цінності (що людина бачить у метафорі карти щодо кожного з екранів).

4. Пропонуємо обговорити, чи є точки напруги? Чи задоволена людина тим, що побачила і позначила? Чи все її влаштовує?

5. Обговорюємо по кожній із "точок напруги", можливі дії, які допоможуть покращити ситуацію. (можна з картами)

 МАК колода Персоніта 👉💭

МАК колода ОХ 👉💭

Якщо виникають питання, труднощі – ви завжди можете звернутися до мене і ми разом розберемо. 💓

Текст цієї публікації скопійовано з Інтернету або з інших відкритих джерел.

Немає коментарів:

Дописати коментар